מי ייסד את גלייד (Glide) ולמה?

דיוויד סיגל, מנכ"ל ומייסד שותף ב-Glide, עבד עם המייסדים ג'ייסון סמית', מארק פרובסט ואנטוניו גרסיה אפריאה ב-Xamarin, חברת פיתוח מובייל חוצת פלטפורמות שמיקרוסופט רכשה תמורת 500 מיליון דולר ב-2016. שם, הם היו עדים לכך. ממקור ראשון את הקושי שלחברות בבניית אפליקציות לנייד. כשהעבודה בת השנתיים שלהם במיקרוסופט הסתיימה, ארבעת המייסדים החליטו לבנות סטארט-אפ כדי לפתור את הבעיה.

* החברה נוסדה ב 2018 והמשרדים שלהם ממוקמים בסן פרנסיסקו, ארה״ב.

להרבה מהחברות הגדולות בעולם יש אפליקציות מובייל פנימיות משלהן, המשמשות רק את העובדים שלהן.

החזון של Glide הוא לתת את כוח של יצירת אפליקציות פנימיות לכל עסק מקטן עד גדול.

עם זאת, לחברות קטנות לא תמיד יש תקציב לבנות לכל צורך אפליקציה ולכן אפליקציות (מערכות) פנים ארגוניות נבנות בדרך כלל מגיליונות אלקטרוניים (גוגל שיטס, איירטייבל ואקסל הם המוכרים ביותר).

גיליונות אלקטרוניים הם כלי התכנות המוצלח ביותר בכל הזמנים. במשך יותר מ-40 שנה, אנשים השתמשו בגיליונות אלקטרוניים כדי לחקור רעיונות חדשים, לבנות עסקים, ולארגן את חייהם.

הצלחתם של גיליונות אלקטרוניים נובעת מהאיזון המדהים שלהם בין פשטות, גמישות ועוצמה; הם פשוטים מספיק כדי שכל אחד יכול ללמוד את היסודות תוך דקות, הם גמישים מספיק כדי להסתגל לבעיות חדשות, והם חזקים מספיק כדי לפתור בעיות מורכבות.

המטרה של חברת Glide הוא להפוך יצירת תוכנה ניהולית לתהליך דומה של יצירת גיליונות אלקטרוניים.

כלומר שיהיה קל מספיק שכל אחד יכול ליצור תוכנה כדי לחקור רעיון או לפתור בעיה תוך דקות. יחד עם זאת, השימוש בתוכנה לא אמור להרגיש כמו שימוש בגיליונות אלקטרוניים – זה צריך להיות מהיר, מוכר, בלתי אפשרי לשבור ויפה.

 

מה אתם חושבים? הם הצליחו?

 

 

** על מנת להשאר מעודכן בכל הקשור לגלייד (Glide app), יש להשאיר את כתובת הדוא״ל בתפריט התחתון.

פוסטים אחרונים

Recent Posts

נעים להכיר, אני גדעון ואני כאן כדי לבנות לך מערכת ניהול מותאמת אישית לעסק שלך.

הירשמו לעדכונים וחדשות

Newsletter

×

מי ייסד את גלייד (Glide) ולמה?

אודות הפרויקט