למי אפליקצית גלייד ( Glide Apps) מתאימה?

בין אם יש לך עסק עצמאי, רעיון לסטארטאפ או תחביב שדורש מניפולתיה על מידע כלשהו, אפליקציות גלייד הוא בשבילך.

עצמאיים, עסקים קטנים ובינוניים 

בקטגוריה העסקית גלייד יכול לשמש פלטפורמה נהדרת לניהול המידע שזורם בארגון. בין אם מדובר בדוח רווח והפסד שנתי, ניהול משאבי אנוש, ניהול מועדון לקוחות ועוד אפליקציית גלייד תעמוד במשימה!
בעזרת ממשק נוח לשימוש המותאם אישית לצרכי הארגון הכולל לוגו, צבע המותג ושפת המותג העובדים והלקוחות יוכלו להתחבר אל הארגון ישר מהנייד שלהם ותמיד להשאר מעודכנים בכל מה שקורה.
אפליקציות גלייד מאפשרות מידור של מידע והרשאות שונות לשינוי ועריכה על בסיס כתובת מייל והגדרת תפקיד ככה שניתן לשלוח דוחות ואישורים לאדם הנכון ושרק הוא יוכל לאשר או לערות את המידע שקיבל.

סטארטאפיסטים

אנשים אלו יימצאו בגלייד פיתוח מהיר וזול, אפליקציות בסיסות ניתן לבנות לגמרי לבד בעזרת מדריכים אינטרנטיים כולל הספרייה הרשמית של גלייד והאתר שלי שבו אני מקפיד לעדכן ולחדש תכנים לימודיים.
אפליקציות גלייד יודעות לעשות הכל מבחינה פונקציונלית יחד עם הכוח של אוטומציה עם כלים כמו מייק (Make) והמגבלה הקריטית היא בעיצוב.

צרכים אישיים

מכיוון שכל כך פשוט לבנות אפליקציות בגלייד, כל אחד יוכל לבנות לעצמו אפליקציה מותאמת לצרכים שלו. למשל רשימת קניות, רשימת משימות יומיות, רשימת ציוד לקמפינג, הזמנות יומהולדת ועוד. אם הסתבכתם עם בניית אפליקציה עבורכם, ניתן למצוא אחת בחנות הרשמית של גלייד או בחנות שלי ששם ניתן גם למצוא אפליקציות מותאמות לעברית.

לסיכום, כל יחד יכול לבנות בגלייד, אבל כדי לבנות אפליקציה מורכבת שתשרת אתכם בצורה מושלמת נדרש הרבה ניסיון ולכן לעיתים עדיף לשלם למומחה על מנת לקבל את התוצאות שאתם רוצים בפחות זמן השקעה מצדכם.

 

** על מנת להשאר מעודכן בכל הקשור לגלייד (Glide app), יש להשאיר את כתובת הדוא״ל בתפריט התחתון.

פוסטים אחרונים

Recent Posts

נעים להכיר, אני גדעון ואני כאן כדי לבנות לך מערכת ניהול מותאמת אישית לעסק שלך.

הירשמו לעדכונים וחדשות

Newsletter

×

למי אפליקצית גלייד ( Glide Apps) מתאימה?

אודות הפרויקט